tjoo

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var till Thailand. 2. Höll du några av dina nyårslöften? brukar inte ha några :) 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Evelina! med världens sötaste Ingemar! 4. Dog någon som stod dig nära? nä, inte i år 5. Vilka länder besökte du? Thailand.. finland ;) 6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Massa kärlek ;) 7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? hmm.. finns många.. men egentligen inte någon som jag alltid kommer att minnas 8. Vad var din största framgång 2011? har kämpat på på jobbet :) 9. Största misstaget? inte säga ifrån ordentligt.. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej faktiskt inte!! 11. Bästa köpet? telefonen kanske, fast jag helst inte vill erkänna det ;) min bil också½ 12. Vad spenderade du mest pengar på? mat och sånt där 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? joo har varit såå mycket som har gjort mig glad nu på senaste :) 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? ingen speciell.. 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! 16. Vad önskar du att du gjort mer? njutit min lediga tid 17. Vad önskar du att du gjort mindre? gått och varit onödigt irriterad på småsaker 18. Hur tillbringar du julen? hos mamma iår.. 19. Blev du kär i år? jopp.. 20. Favoritprogram på TV? the real housewives of beverly hills ;) hehe 21. Bästa boken du läste i år? kanske 100åringen som hoppade ur fönsrtet och försvann.. eller vad den nu hette 22. Största musikaliska upptäckten? ingen speciell 24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns knappt vad jag fick faktiskt :) 25. Något du önskade dig men inte fick? tror jag inte! 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag minns faktiskt inte.. 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jo massor, men är så himla glad över att saker blir som de blir tillslut 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? obrydd haha 29. Vad fick dig att må bra? mina kära vänner och min fina vovvis 30. Vilken kändis var du mest sugen på? jason segel 31. Vem saknade du? -- 32. De bästa nya människorna du träffade? tänker jag inte skriva här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0