OKEJ

hmm.. nu har jag då massa ilska att ta ut. och gör det här.
det finns aldtså MINST tre jeräla idioter i luleå. vissa värre än andra.
att ljuga och hitta på för att få en orsak att misshandla och sen inte ens våga vara ensam förf att man är så jävla spä och kraftlös är så jävla vidrigt fegt. att förlita sig på att killen fixar detför sin skull är ju ännu mer vidrigt.
ÄCKLIGA JÄKLA """"""""""""
haha nu har jag fått ur mig EN sak.
fick veta mer saker igår på krogen som jag hade behövt veta under 7 månader egentligen..
vidrig kille som kan ljuga för ALLA i sin omgivning.. ibland undrar man verkligen hur man kunde vara så naiv.
och att skylla på att man blivit skadad i afgh är ju ännu värre när skadan fanns där från början.

och att vissa har blivit finare än andra kan man ju verkligen skratta åt!!!!!!!!!!!!!! hahaha vem tror du att du är?
jag verkligen skrattar för din älskade pojkvän är ju inte mer än ett drägg...!!!!!!! hahahahahahhahahahaha
båda två av dem.



haha ja nu ahr jag fått ur mig lite.. är mycket mer som trycker faktiskt.
sen att någon ljugit för en i nåstan 2 år sätter sina spår. men att få veta saker några mpnader efter att man gjort slut fortfarande är ju helt sjukt...

haha och justja. det roligaste var nog att jag fick höra om ett annat x att han äte lite fel saker ;) hehehehe
vad fan har det blivit av alla?! sjuuuuuukt



PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0