jag är kasssss

haha

min dator har fått virus och jag väntar på att någon datanörd ska hjälpa mig =( synd att lillebror har flyttat.
nåja.. den får vara avstängd tills någon har tid för jag lär ju vara tvungena tt köpa en ny om jag förjar trixa hehe.

om jag ska uppdatera er på häst fronden som ni säkert är sååå intresserade av hehe så går det fin fint just nu!
balance är helt underbar! har börjat få muskler tillbaka och börjar tycka det är roligt.
hon känns stark igen!

massa jobb är det p schemat. eller så mycket som jag får.. har börjar plcka upp julen.
så igår och idag har vi sjungit julsånger och haft tomteluvor på oss ;)
fast lika och passa på när jag inte firar här hemma!
som jag längtar! pappa är redan där nu.. men tiden går snabbt hoppas jag på.

thailand here i cooome :D


PÖZZIZAR

Kommentarer
Postat av: Elin

Ta med den hit så kan Marcus kika på den :) vi vet ju båda att det kommer dröja om jag ska få med han nånstans hahahah

2010-10-14 @ 09:04:11
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0