HJÄÄÄRTAAAN

haha.

har varit en lång och trött dag.. men när jag kom ut i friska luften ikväll blev det lite fart på mig igen =)
har ridit på den finaste hästen på länge! Balance gick som en klocka.. ska lägga upp lite bilder någon dag när hon går sådär. såna här dagar förstår jag verkligen varför jag lägger ner all min tid på denna kära häst.
vi hade vunnit vilken dressyrtävling somhellst ;)

fullspeckad vecka igen med massa roligt faktiskt.
ska rida för lotta igen nu.. tror det komemr gå mycket bättre än förra gången.
men hon är ju lite mer igång nu!

imorn ska mina kära vänner rida sagohästen. ska bli roooligt!
man m¨åste ju busa också



nuu ska jag sova.. blev lite för länge i stallet idag hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0