r

ja vad h'nder ikväll då? det är den stora frågan.. haha jag och evelina är i valet och kvalet om vi ska dra på spelningen ikväll.. jag är dock itne alls sugen.. inte min musik men kul att göra något iallafall..
det blir iallafall olivers ikväll!! yeey. evelina har fyllt år så det blir kul att fira henne!
hanna och anna kommer hit också.. men först ska jag städa.

imorn blir det personalmiddag då.. också super roligt! är ledig söndagen och det ska bli skönt. men dock så är det ju skyltsöndag så blir gå upp tidigt iaf ;)
hehe undrar om man ska ta en öl nu och surpla på den tills folket kommer? blir såå mycket roligare att städa haha


var förresten och såg Harry potter igår. den var bra, vill bara veta hur det går NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0