fiint

vilket fint väder det är idag! har än så länge varit såå skönt att vara ledig ;) dock så vaknar man ju förståss jätte tidigt bara för att man får sova.. gick ut med gordon och tränade lite lydnad i skogen. han var duktig men lite ofokuserad. ska börja träna lite mer med han =)

sen ska jag till gäddvik och hälsa på guggi. ska bli kul att få träffa hästarna igen och se hur stor chevelle har blivit.
tiden går så fort. han håller ju redan på att ridas in. sjuuukt

senare blir det mysa med mina tjejer! tror jag ska vara hurtig och cykla dit. men vi får se hur lat man blir framåt kvällen ;) det är ju ändå en bit.. men då får gordon stanna hemma. för även om han springer med hästarna mycket så tror jag itne riktigt han klarar av en sån cykeltur. vi får träna upp kondisen lite också :)


hur kan saker vara så jäkla svåra att göra? eller nu är det väl mer att inte göra..
tillslut måste man sluta handla efter vad hjärtat säger utan lyssna mer på hjärnan..
men när kommer den dagen jag har fått nog?? det är frågan..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0