trött

jaha.. kul att dra in en sväng till sunderbyn. har varit där nog mycket tycker jag..
panik fick jag för aldrig har jag fått svårt att andas förut. och kass jävla sköterska.
ge mig bara min medicin!!! haha nåja.. nu mår jag ju bra. men är helt död.
sjukskrev mig imorn. var nog nyttigt för är jag hälften så färdig som idag så lör jag knappt kunna sitta i kassan..
men uttråkad lär jag bli.. G får sova hos mamma tills jag är på benen. skönt..
och tur med hästen att hon går på bete..

haha fy fan nu får det vända lite tycker jag faktiskt ;)

annars har det varit så roligt att helena varit hemma. spelade spel hos maja i lördags :)

nä nu blev jag för trött.. sova mera.. det är typ pollen allergi ggr 10 eller nå.. helt färdig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0