Sex and the city!

ikväll blir det se den med tjejerna! ska klä upp oss opch dricka en öl innan filmen :)
men innan det ska jag få med mig Lisa till stallet! det var ett tag sen men ibland på fyllan brukar hon säga att hon vill med ;) hehe.. så nu ska det ridas haha.

i tisdags stack vi ut fyra stycken med hästarna. fort gick det. och vilket underbart väder. när det är så fint så blir man abra SÅ glad!
igår var det ju också fint väder så jag drog med mig gordon till elin och låg och solade på balkongen heeela dagen. har fått ltie, lite färg iaf. sen vidare mot stallet där evelina kom och skulle vara ridlärare ;)
jag kastade upp henne istället och tvingade henne hoppa högt haha :)

åååh tråkigt med regn idag. men det blir en bra kväll ändå!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0