blabla

jobbat sista dagen idag.. för i veckan då haha. så jäääkla skönt med 4 dagars ledighet!
jag ska verkligen ta vara på dom och vila upp mig.
har kännt hela dagen idag att allt gått tungt och segt. svettats så fort jag gjort något. hujja.

har fått mina skattepengar idag. inte alltför mycket men dom är väääldigt välkomna hehe.
så imorn blir det köpa sig något fint tills i helgen. yeey.
längtar verkligen till i helgen. kommer bli så sjukt roligt.
jag gillar verkligen vårat fest-gäng. så underbart att jannie är med nu också!

på fredag ska jag först på jullans avslutning sen blir det åka båååt! äntligen har anders fixat båten så vi kan åka en sväng. hade verkligen velat åka till stugan. men det får bli senare.
jag och mamma ska dricka min jordgubbs champagne på sjöbodan första turen ut. eller min första tur då.
midsommar kommer firas i den andra stugan :) förhoppningsvis hänkar både jannie och hanna!
annars har jag ju alltid grabbarna grus som åren innan haha..



Midsommar -06 arvid, jannie och jag haha. jag ser bara ut som en boll som flyter omkring.
kan man älska våran utsikt mer? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0