underbart

ibland är livet bra underbart. och man måste verkligen ta vara på alla gada tillfällen man får..
för nuförtiden händer det allt för mycket hemskt. ofta allt på samma gång..
för tillfället känns allt himla bra faktiskt. även om det händer mycket hämskheter runt omkring mig är det längesen jag känner att jag lever! underbar känsla. även om det är mycket känslor på samma gång både upp och ner så är det ändå känslor. är det inte underbart att känna något iallafall?!?!

nåja.. hade ett riktigt roligt pass med anna idag, balance och anna var mycket duktiga!
så nyttigt för mig att stå på marken och förklara en känsla. väldigt svårt faktiskt.
men oj vad roligt också. och se hur dom utvecklades under ridpasset!
nu är jag och hela stallet tror jag riktigt tränings sugna och vill ha hästarna i bästa möjliga form!
super roligt när alla bara vill vara i stallet och rida! är det inte så det ska vara? :)
det finns bara en negatvi sak i bensbyn och det är ju verkligen ridvägarna.. så otroligt tråkiga.. men men man kan ju inte få allt heller haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0