trasigt

åååh har varit tvungen att ta min gamla mobil igen.. och alla nya nr är borta. jävligt jobbigt..
men men, det löser sig.

idag skulle jag och frida ut till tjuvholmssundet och bada med vovvarna.. men när vi kom dit var det ett stort svart moln. jävligt typiskt. så vi åkte till fridas mormor och morfar och drack kaffe.. sen fick vovvarna bada på tuna.
gordon lär inte orka springa med hästarna idag. men det är bra att han får ta ut sig riktigt ordentligt.
fast han brukar piggna till bara han får sova en timma. tänk om man hade den energin ;)

skulle ha blivit stugan idag men jullan har blivit sjuk.. får ta det nästa vecka istället. när jag har semester.
det blir perfekt :)
ikväll ska jag och stina ha sitsträning på B.. hehe det kommer nog ge trningsvärk. jag hatar sitsträning men det är ju det nyttigaste. men rider man på en sån duktig häst så är det lätt att man blir slö ;)

tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0