ledig

semeeeeesteeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!
haha nu ska jag hinna med mycket. imorn har jag två val. städa om det är dåligt väder och sola om det är fint ;)
ska verkligen göra en stooor städning hade jag tänkt. för sen när vi ska ha disney kväll så måste det ju vara fint.
jag minns när vi hade disneykväll sist. har för mig att det var i ettan eller nian kanske.. hemma hos maja och vi hade nästan alla filmerna. sjukt många. och jag somnade i mitten på andra filmen haha. och det var tillochmed minfa vorit film. lilla sjöjungfrun ju ;) jag och elin brukar sjunga GLÖÖÖD vem ger mig STÖÖÖD när jag är svag, ska jag få gå i solen en daaaaaag? hahaha den är bäst.

tisdag är det stall städning och sen grilla och dricka vin. mysigt värre!
senare i veckan blir det nog stugan skulle jag tro.

igår var det jätteroligt.. var hos stinas jobbarkompis madde på mjölkudden. jag drack liite för mycket när jag var liite för trött. men det är väl ok ;) fullsmockat på färjan, gick knappt att röra sig. ska nog itne dit mer i sommar tror jag.. ganska trist där ändå.

och lilla gordon har fått sig ett bad idag, det var verkligen på tiden han luktade riktigt illa haha. men tycker att det känns så onädigt att hålla på och duscha han när han ändå blir skitig dagen efter i stallet.. men det måste ju göras någon gång.. han blir alltid olycklig på mig stackarn.. konstigt att han älskar att bada i havet men hatar att duscha haha..
n' nu svamlar jag för mycket, go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0