skönt

ibland är det bara så skönt att rensa sig av med gammal skit som hängt med aldeles för länge!
mer rensning säger jag bara! :)

iallafall så kommer helena till luleå för att fira sin födelsedag! ska bli såå roligt!
en grym helg komemr det bli. fest och sen dra till hannas stuga. i like.

och sen väntar premiären av alice i underlandet. hoppas det är coolare på 3d än avatar.
tror det. för i trailern så känndes det verkligen som att kopparna slängdes på mig haha.

har förresten börjat rida igen. var och hoppade lite i ridhuset när dom andra skulle hoppträna.
haha det gick väl sådär.. både jag och balance är lite ringrostiga men mest är det nog jag!
tror vi ska hålla oss på marken ett tag till ;)

tror jag kaanske tar upp det här med bloggandet igen. har blivit extremt dålig faktiskt.
men det har varit mycket som jag inte klarar av att dela med mig med mina 5 läsare haha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0