Nip/Tuck

haha nu har jag verkligen fastnat. har suttit i helgen och sett hur många avsnitt somhellst!
Det blir ju bara sjukare och sjukare. till och med värre än våra bästa år! haha undrar hur det ens är möjligt?
meeen jag gillar ju sånt överdrivet hehe.
nu har iallafall seans agent fyllt en männsika med teddybjörns fyllning coh tryckt nålar i ögonen. det är nog det äckligaste jag sett. sjukt att jag kunde sova efter det!

nåja, i helgen var vi först hos mig och firade helena sen drog vi till olivers. det var roligt. dom spelar seriöst bara bra dansmusik där. man vill aldrig gå av dansgolvet! haha jag gillar ju att flumma
sen på lördag drog vi till töre och spelade spel och det var väl tänkt att dricka lite mera vin men det blev inte så mycket av det.. alla var sjukt bakis.
söndag blev det spela game of life som jag vann i såklart ;)
och ikväll har vi hängt hos mig igen. i like.

och nu ligger jag och nöter nip/tuck igen.. och lite glamourama.. haha. det är typ svenska the hills. rätt bra ändå men så korta avsnitt! lite surt att på tvshack.net så vissa program kan man bara se 70 min. åt gången sen måste man vänta i en timma tills man kan fortsätta se. blir galen vill se nuuu, har bara en säsong kvar.
vad ska jag se sen? några ideer?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0