hi

har köpt en dator idag =) är så grymt nöjd! det var verkligen på tiden eller hur??
nu kan jag kanske hitta en lägenhet jag vill bo i! nåja.. vi får väl se om jag gör om den här till något jag trivs i :P

har iallafall haft super med mina två älsklingar lisa och hanna ikväll. några öl och sen på invit och till sist pizza. kan något klå det? tror inte det haha,

nu har balance och balzack blivit separerade så snaaaart får vi börja rida igen!!! :D:D:D
det ska bli så underbart roligt! tror att gordon kommer älska att springa med hästarna! sist så fastnade han med grannhunden haha. men han var väl lika kul.

tror jag ska sova nu.. blir massa att städa imorn. hunden släpper något sjukt mycket hår just nu! nästan ingen ide att dammsuga. ser likadant ut efter två timmar. lite surt.

ha det bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0