blabla

har varit och ridit luciatåg idag.. var väldigt roligt! red efter vägen så några bilar fick se hur fina vi var ;)
Gordon fick på sig tomtedräkten också haha.. han ser för rolig ut i den.

nu är det en vecka kvar.. och nerverna kommer mer och mer.. aaah.. har bara tisdag och onsdag kvar i stallet.
ganska skönt tycker jag. även om jag kommer sakna bubblis jättemycket.

ska upp om 5 timmar och se mat till hästarna.. yey säger jag.

ska bli underbart att först på måndagen träffa helena som kommer upp.
sen sova över hos evelina nere i stockholm. jag hoppas jag får träffa jannie också!
det är så tråkigt när vänner bor långt ifrån varandra.. nog för att det är samma sak när man ses.
men jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Jannie

I'll be there baby!

2010-12-14 @ 22:20:54
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-16 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0