varfööör

varför går det ingenting bra på kvällarna?? på natten går ju de bästa programmen.. =(

har varit på stan idag och hittade en fin fin kavaj. roligt!
hittade massor av strunt också haha. lyckat.. lisa var en slösa och spontan köpte ett par skor.
sen åkte vi till lisa och lagade riktigt god middag.. drog till stallet och red och hemma igen :)
justja var och lunchade med maria! det var ju därför jag åkte in till stan till att börja med!
vi åt väldigt gott på roasters. och kul att träffa henne igen efter några år! imorn ska vi ta en öl tillsammans också :) blir roligt! men inte alls mycket.. jobbar hela helgen så det blir lugnt för min del.. men kul att komma ut och träffa folk!

ska ut på en natt promenad med frida och vovvisarna snart, burkar vara väldigt mysigt!
ibland är det bara bäst att vara själv.. det är skönt att kunna det.. det här är första gången i mitt liv som jag känner mig trygg i det. och Gillar det! snacka om att vara beroende av andra. inte så bra :)

Natti




haha rolig bild.. den här är några år gammal.. kanske 2006?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0