seeeegt

haha seg dag idag.. och sista innan jobbet börjar igen.. har varit och ridit med anna idag, hoppade upp på hennes lilla polle som jag inte alls riktigt fick till men vi lär oss, kul att lära sig rida massa olika hästar :)

det går fortfarande bra med snusen faktiskt ;) mycket mycket stolt!!!

elin var förbi en sväng ikväll och vi pratade lite gamla minnen om när vi skulle gå in på nya mc donalds så hade dmo inte öppnat och var mitt inne i deras personalmöte haha och frågade oss om vi skulle börja jobba där.
det var kul.

har köpt en ny telefon, men jag är ju så jäkla trög ibland så jag fattar ju den inte riktigt :P
men tillslut kanske. nu ska jag sova för att orka jobba imorn. vad ska man göra av livet EGENTLIGEN? hehe
vart ska man? för det är itne såhär det ska se ut om ett år ialalfall. men det hinner hända sjukt mycket på ett år.
mitt senaste har varit kaos man minns nog egentligen inte ens hälften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0