dfs

har varit trött och hängig hela dagen idag.. som mest bara sovit.. var ut på en långpdommis med vovvarna.
träffade två supersöta pojkar kanske 6 år gamla som plockade skräp i skogen och skulle inte gå hem förrens dom fyllt hela stora sopsäcken. huuuur söta somhellst. dom sa att jag även fick stoppa hundbajset där i om jag ville haha..

jag har nog den coolaste hunden!! idag lärde han sig att hoppa från bryggan ner i vattnet när han ska hämta pinnar. sen slutade det med att han slängde sig utan pinne haha. snacka om att älska att bada.
det är verkligen så otroligt bra att han inte är rädd för saker! kanske lättare att skda sig men hade inte velat ha en mesig hund.. nig för att det är ägaren som gör hunden för det mesta ;) haha..

får ha mammas mys vovve en natt till. eller jag tog mig friheten att ha kvar henne ;)


nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0