bokat och klarrrtt

idag blev det jobba.. sen åkte jag och evelina och åt på miss mac.. eller vi tog med och när vi kommer till porsön så var det ingen dressing på min pizza! vilken besvikelse hahaha det goaste ju :P
såg filmen supersugen igen.. haha den är ju för rolig. jag hade också velat hänga med poliserna.

har bokat resan klart nu. fy fan vad grymt det kommer vara. ledig 27 dagar. sjukt..
vi kommer åka den 22 och är framme i thailand den 23.. sen åker vi hem den 13 och är hemma den 14e :)
eller jag drar ner till eve en dag tidigare och hälsar på henne! skönt att slippa alla jul stress!!
skönt att få lite sol iallafall eftersom jag varit enormt besviken på sommaren här i år.
har ju inte fått någon färg alls.. men det kommer bli kul att vara brun när alla är vita hehe.
sen kommer det bli nice att få göra alla roliga saker som alla redan gjort :P känns som att jag verkligen är den sista att åka dit hahaha. nåå det blir kul :)

upp imorn tidigt för att rida med anna :) vi är helt grymma på att hålla igång nu! skönt är det verkligen.
sen på fredag ska jag rida lektion för lotta. ska bli väldigt spännande faktiskt.. har tagit balance till ett ridläger en gång men aldrig ridit henne på privatlektion för någon annan än sofia.. nåja det ska nog gå bra!
i oktober firar vi 9 år faktiskt :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0