trööööött

känner att jag har något i kroppen.. är verkligen helt slut. har inte haft någon energi på en vecka nu. varken psykiskt eller fysiskt.. varit en tuff period.
hoppas att energin kommer tillbaka snart. skulle verkligen behöva den.
har iallafall börjat träna balance lite mer nu.
det om något är så himla roligt. jag hoppas att jag kan prova på en tävling i sommar!

just nu väntar jag bara på att det ska komma ett datum för begravningen. jag gillar verkligen inte begravningar.

och nu vill jag verkligen ha en bilplats! ge mig en nuuuuu. orkar inte flytta bilen hela tiden. vill ju cykla istället.

oooch senast första maj ska premiären för joggingen dra igång. wish me luck..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0