ledig

helt underbart att vara lite påsk ledig!
igår blev det stallet. skulle egentligen inte rida men det var bara för fint väder så jag hoppade upp barbacka och sprang omkring på stallbacken lite..
sen hyrde vi två filmer. trubbel i paradiset och new moon.
båda var helt ok. är längesedan jag ahr sett en film som jag verkligen fastnat för. kanske måste börja se sånt som jag har bestämt mig för att jag inte tycker om haha.

var förresten jätteroligt ute i torsdag. massor av folk man inte brukar träffa ute. är bara så tråkigt att det har blivit bråk de senaste gångerna.. nåjaa


idag så vet jag itne riktigt vad som händer! ska ut till stallet aldeles strax. får se om det blir rida alls iodag. har så jäkla ont i ryggen. det är verkligen konstigt. har ingen aning om vad jag skulle ha gjort för att göra det såhär dåligt?! sen hoppas jag på att fara och bada. har fått min nya bikini ;)

hejråå

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hej fina Nina! Jag saknar dig massor, ringer någon dag snaart. Pusspuss

2010-04-03 @ 18:51:16
URL: http://jannielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0