en intressant dag i mitt liv..

undrar om någon dag är intressant alls? haha inte alltför många iallafall.
har jobbat idag. vart mycket mer folk än jag trodde. men tiden gick fort så det var skönt.
sen har jag bara slappat! har fastnat i ett spel jag laddat ner på mobilen.. låg nog i tre timmar i sträck och spelade. tills handen somnade jag den inte klarade nå mer..

tvättningen är fortfarande uppskjuten. städningen också. NÄÄÄÄÄR ska jag ta tag i det?!?! måndag? hmm peppa mig så kanske jag gör det ;)

imorn ska jag till pappa och äta sushi som su har gjort.. muuums. men jag klarar ju inte riktigt av rå fisk.
pappa tyckte jag var knäpp när jag sa det. han trodde att all sushi var fisk och sånt där.
tacka avocado!!

nu ska jag ignorera mina 10 ikea påsar fulla med tvätt och se lite mer ugly betty. har snart sett klart allt. trisst att det slutar. intemitt favoritprogram men tidsfördriv är det ju.

och förresten!! vart är min ENERGI?! jag behöver den verkligen nu.

och en sista grej. jag vill verkligen ha en till vovvis. en jack russel vill jag ha!!! en söt en. med långa ben och kort hår. namnet vet jag inte ännu.. något ännu grymmare än gordon ;) blir nog inte en till hund på ett tag. men vill verkligen! hade varit så skönt att slippa lämna G hos mamma varje dag jag jobbar. åker hellre hem varje lunch.

hej!

Kommentarer
Postat av: evelina

en liten calle kan du skaffa =)

2010-04-26 @ 20:50:23
URL: http://evelinagothed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0