borde sova.. men..

Vad har du för TV-kanaler?
Många.. kunde ju inte motstå att ta stora paketet haha..

Har du åkt moped någon gång?
Om man skulle fråga frida blir nog svaret ja

Har du busringt någon gång?
frågan är väl hur många gånger?

Har du fått felparkeringsböter?
har klarat mig utan i ett halvår nu tror ja ;) annars är det väl några per år..

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ALDRIG!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Egypten såklaaart

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
gillar inte så mycket tacknat. family guy är bra

Kan du alla orden i nationalsången?
njaaa första versen?

Badkar eller duschkabin?
Badkar!! men blir aldeles för lite bad

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
hmm.. var mysigt på bion med J när vi såg bounty hunter. hette den så?

Chips eller popcorn?
Popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?
har nästan aldrig använt läppstift.. skulle jag göra det skulle det nog bli ganska ljust.

Apelsin- eller äppeljuice?
Äpple såklart! vem väljer apelsin?:P

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen på Thaithai

Favoritchoklad?
Marabou.. nästan alla

När röstade du senast?
När det sist var val

När åt du en hemodlad tomat sist?
i somras tror jag.. eller sommaren innan det. fast det var min pappa som odlade

Har du vunnit en prispokal någon gång?
nee :(

Klarar du att tanka själv?
yeah

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nä men har svårt att motstå att handla på internet..

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA

Vad var det senaste du handlade?
Typ keso och snus

Har du kräkts offentligt?
hehe..

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nja inte kärlek.. men något likande kanske.

Har du ringt något betalnummer?
ja.

Kan man vara vän med sitt ex?
ja klart man kan.. men det är nog inte enkelt alla gånger.

När besökte du ett sjukhus senast?
förra veckan.

Hade du mycket hår som liten bebis?
lagom

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Hej du har kommit till nina...... haha med flick röst från när jag gick i sjuan.

Vad har du i din väska?
använder mina fickor i jackan för att ha saker i. pengar,nycklar mobil m.m.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
måste somna till tvn!

Vad är du tacksam för idag?
Min farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0