ibland är det inte rättvist

har haft en toppen vecka med min älskling på rhodos. han är verkligen det bästa som finns! trodde faktiskt inte man kunde träffa så rätt ;) vi har hyrt bil och kört till lindos-den vita staden, varit i butterfly valley och varit och matat strutasar och andra djur på en farm! helt underbart! det var nog den bästa veckan jag har haft på mycket,mycket länge!
sen när vi kommer hem så var det ett tight schema vi hade, bara rulla in väskorna hemma och dra vidare mot jonas lillebror anton som fyllde år. därefter så fick vi lite mindre roliga nyheter. att jonas måste åka till afghanistan redan på måndag. s¨jävla surt att tappa två hela dagar som man har planerat att få tillsammans.
nåja, nu blav det så att vi bilade ner. (Lillebror och kusin följde också med) och hämtade min vovve. sen åkte vi och lämnade av jonas... fy fan. det värker...
nu är han iallafall framme men jag sitter och väntar på att få hans första samtal. det är säkert många som vill ringa hem så det är säkert lång kötid. men jag har faktiskt väntat länge nu :P
iallafall så är ju en rolig nyhet att min hund är helt underbar. huuur fin somhellst!!1
han heter Gordon också ;)

ska sova en lite sväng nu. vi körde i 24 i sträck igår nästan.. haha. helt sjukt.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan helt rätt namn på en hund! :D Vi ses snart sötnos

2009-05-05 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0