hm

har fått några dagar att fundera nu.. bara legat hemma eller varit i stallet om kvällarna. har varit skönt.
tror jag faktiskt vet vad jag vill göra nu!! fast det kommer att ta ett tag. och det är bara för en period.
men det skulle vara underbart roligt ialalfall. det är något jag velat i flera år.

det har inte kommit något föl ännu! men det är på g! till helgen blir det nog vaka i stallet. åå det ska bliu så roligt och jag längtar sååå mycket tills det ploppar ut. jag tror att det blir ett sto men sofia tror på en hingst.
det spelar egentligen ingen roll ju bara det är friskt!!! jag tror bubblis blir världens bästa häst-mamma :)

sen är jag så sugen på att åka ut till stugan nu!! bara ligga och vara och dricka en öl! ska planera in det någon dag framöver :)

tjo

Kommentarer
Postat av: Jannie

ÅH ninis! Vi borde åka ut en hel hög någon helg sen :) Till junkis alltså. Puss

2009-05-30 @ 19:02:09
Postat av: Marie

Hej! Åh skärgård och badtunna lät som en mysig midsommar! Man behöver ju inte festa i stan :) Man kan dricka lite gott där ute! Har du hunnit planera något, vilka ska vara där o.sv? jag har kollat upp & det går tåg på torsdag kväll och då är jag i Luleå tidigt på morgonen midsommar afton. Jobbar du den helgen något? Åh vad det hade varit kul att komma upp :-) Skattepengarna kommer nog nästa vecka, å då borde jag har råd att åka :D Kram!!

2009-06-04 @ 15:11:57
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0