helgen

i helgen kom helena hem och lisa kom hem från thailand :) så vi hade en riktigt rolig tjej fest=) var så roligt eftersom vi träffas typ en gång per år! allihopa då. fast nu saknades ju jannie, men i sommar så blir vi alla :)
senare på kvällen drog vi till en annan fest och senare till allstar. sen blev jag poch lisa trötta och åt pizza ;) det är nog alltid det bästa med utekvällar!! hahaha

sen igår myste vi allihopa på och såg melodifestivaken. haha jag gillade som ändå norges bidrag. den var lite rolig :)
idag har jag och gordon åkt till helena där vi åt frukost på gräsmattan också. åå det var så mysigt.
nu ligger både molly och gordon och sover på min soffa och är helt slut efter den soliga dagen.

jag ska också sova en sväng nu. är helt slut både i huvud och kropp. jag vill sova bort alla dagar.
jag tycker inte om att må såhär. hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad jag saknar er nu! Behöver er alla mer än någonsin. Kommer hem runt den sjätte! Puss

2009-05-18 @ 22:40:32
Postat av: Jannie

Herregud vad jag saknar er alla nu. Behöver er mer än någonsin! Kommer hem runt den sjätte :) Puss!

2009-05-18 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0