dfs

hm. det känns så orättvist at jag ska gå här hmma och oroa mig.JAG HATAR DET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

:( Känns det jobbigt? Ring el msn:a om du vill prata!



Har kollat upp mitt schema och jag är bara ledig midsommar helgen, två helger när K är hemma & yranhelgen! Så det skulle väl vara att jag kommer på midsommar? :P Kram!!

2009-05-27 @ 08:35:29
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: hanna

sluta oroa dig och var med mig istället! kan vi inte åka ut till stallet någon dag och skotta bajs bara för stallkänslans skull. vi kan givetvis krama hästar också!



jag råkade gå in på ninajohansson.blogg.se istället för johanssonnina.blogg.se. tog mig ganska lång tid att inse att det inte var din blogg. men när tjejen skrev tOkSmAjL så förstod jag att det inte var du.



hör av dig om du får fritid så kan vi mysa tillsammans! (: puss!

2009-05-27 @ 11:30:50
URL: http://hannalofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0