ARG

nu är hag förbannad!!! om man inte kan ha koll på sina djur måste man väl för fan ha dom kopplade?? om man vet att sina FEM!!! hundar inte lyssnar ett skit så måste man väl ha några kopplade iallafall????
det här är ANDRA gången hon får en av mina hundar att springa skrikandes hem!
kärring jävel!!!!!!!
stackars lilla gordon som nosade i skogen så kom fem hundar tok springandes och skällandes emot han. inte konstigt att han blev livrädd och kutade tvärs över vägen och ända hem till notviken när vi var vid tunaskolan.

första gågen hon inte hade pli på sina hundar var när hon hade en stor rottis och molly var ny och vi just hade fått henne. då hoppar den på henne och jagar henne ändå hem. helt hemskt när jag hörde molly skrika genom hela skogen.
inte ens en ursäkt kan hon ge den där jävla kvinnan!!!!!

nästa gång jag ser henne ska jag skälla ut henne! har ju som inte kunnat stanna kvar när hunden springer iväg.
har man absolut inte koll på sin lilla flock med hundar och verklign måsta ha dom lösa får man för fan gå ut flera gånger och bara några i sänder!!!!!

nu ska vi sova en sväng, gordon är helt slut efter sin rinda runt tuna. stackarn han är ju bara en bebis..

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilket pucko!! det blev ingen grillning i helgen.. Ted fyllde år i fredags så vi åkte till han och igår var de ju så dåligt väder :/ men det kommer fler tillfällen :) hur är det med dig nu ananrs då ?

2009-05-24 @ 11:27:32
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Elin

På tisdag är jag också ledig :) ska vi spika de ?

2009-05-24 @ 13:57:43
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Jannie

Fiii faaan! Vi kan bussa våra hundar på henne så får kärringjäveln springa!!

2009-05-24 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0