22 år

haha ja så har man blivit äldre.. nog har jag hunnit skaffa nååågra vuxenpoäng ändå :) haha. ändå sjukt att det är första födelsedagen jag vaknar upp heeelt ensam. var helt tomt juu.
min födelsedag var väl sådär.. fick g´fina grejer såklart som alltid ;) och fick en blomma hemskickad av min älskling.
men det var så himla tråkigt att han inte kunde vara hemma och fira med mig. ursch. så har bestämt att födelsedags fest blir när han är hemma :) det är ju bara 2 veckor kvar innan  han kommer hem första gången!!

förresten så känns det helt sjukt att han bara har hunnit träffa gordon i en timma haha. det känns redan som att jag har haft han hur länge somhellst. men han är väl lätt att bli kär i skulle jag gissa ;)

ska sova nu.. har ändå sovmorgon imorn! SKÖNT!

måste bara säga att ikväll var en supermysig kväll. jag, maja, lisa och hanna var hos lisa och såg på film och snackade.
det var myyys. bortspolad är ju grymt bra också hahaha :)

och imorn kommer mormor och morfar och firar mig och mamma. då kanske vi ska äta lite fika. har inte hunnit med något ¨sånt ännu. fast idag grillade vi ändå. nåja. nu svamlar jag en massa bara. ska sooova nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0