tralallaaa

tänkte ge en update på vad som har hänt på senaste..
jag fick inte operera mig.. fick veta det när jag satt i en sal samma morgon. jag har nog aldrig varit så ledsen och gråtit så mycket. tror jag fick någon slags panik ångest attack eller något. det var helt galet.
nu börjar jag bli lite bättre iallafall.. eller vi får väl se om det går tillbaka senare.. men de tär jag beredd på att det kommer göra många gånger.

har haft en underbar helg i stockholm..
i fredags flög jag ner och jonas mötte mig på arlanda. vi åkte till kungsängen (?) och sov dära. på lördag morgon fick jag träffa marie! då var det anhörig information också.. var väldigt välbehövligt att få se och höra massor om när jonas åker iväg.. har som förträngt det lite och det var nog viktigt att få se, det lugnade mig lite faktiskt. det känns så mycket bättre nu och jag tror verkligen att det kommer gå bra. jag tycker om han så mycket så jag vill inte ge upp i första taget!!

sen när allting var klart för dagen åkte vi in till stan och checkade in på ett jättefint hotell som jonas hade fixat. han är för fin min pojkvän. lite senare på kvällen skulle vi träffa marie och krille och ett till par som dom kände :)
det blev hard rock café och jag blev grymt överraskad att det var så likt som i hurghada. jättefint och super stämning var det verkligen. det var hur roligt att träffa marie igen och det var en jättemysigt kväll!

på söndagen åkte jag och jonas på skansen. det var heeeeeelt underbart!!! har bilder på facebook. jag blev som ett litet barn igen. något som jag skulle kunna tänka mig att jobba med är lätt djurskötare!
när vi var klara där åkte vi till naturhistoriska och hade minst lika roligt där :)

jag hade verkligen världens mest behövliga helg! den var så otroligt rolig!
jag tycker så himla mycket om min pussis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0