yeeeah

midsommar var en höjdare! jag älskar verkligen att vara ute på ön. det är lätt det bästa! att jag var sjuk var ju lita kasst bara. gordon älskade att vara ute i skärgården lika mycket som jag!
dock kom inte jonas hem. men imorn gör han det. jag är jätte, jätte nervös! vi har ju inte setts på sju och en halv vecka.
det är aldeles fööör länge enligt mig.
ska bli kul iallafall. synd bara att jag jobbar så jag inte kan möta upp han på flygplatsen, nåja det spelar ingen roll.

annars så är balances föl det finaste fölet i världen!! så himla trevlig att ha att göra med. han älskar att bli kliad och borstad och när man gör det gör han precis som sin mamma, bara mååååste klia av sig på något. så jäkla sött.

nu känns det som att livet leker faktiskt. är inne i en bra perido. det har varit en tung en men nu är det sommar och det känns som att det endast händer bra saker!

på fredag blir det att dra till boden, det är ju min favvo helg men det här året ska det bli gaaanska lugnt iallafall :)
mysa på med tjejerna och jonas då.

nå nu ska jag försöka sova. haha
go natt

Kommentarer
Postat av: Marie

ja så var det nog :) de brukar ju skicka in såna där hälsningar till anhöriga! åh va kul att han äntligen får komma hem!! Jag längtar som en tok till K kommer hem! =)=)

2009-06-23 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0