sommar

ååh vilken sommar det är nu! vädret är helt underbaaart!
igår när vi alla tjejer var på fyllan så kände jag verkligen att jag är i desperat behov av att få mysa nu!!! haha det var aldeles för längesen!
men vilken super sommar det kommer bli. har fått träffa nästan alla tjejerna hur mycket somhellst och det är alltid så himla, himla roligt! spontana saker hela tiden. det är ju bara tråkigt att helena är borta. men hon kommer ju hem nu snart! och är det inte helt underbart att jannie är här heeeeela sommaren?
jag tänker nog dra ner till uppsala med henne när hon åker "hem" och vara där över helgen. jag har ju ändå semester då. som en liten avslutning på sommaren :)

iallafall så har inte jonas kommit ännu. det blir ett jäkla tjatande här på bloggen om det. MEN förhoppningsvis nu så kommer han på torsdag. han åker samma plan som maries krille. så då vet jag att vi är två som sitter och håller tummarna på att dom får lyfta ;)

iallafall så ska jag och lisa ha bakis mys med pizza och annat onyttigt som man FÅR äta dagen efter. jag festar ju inte så mycket längre så det är jag värd ;) haha.

imorn ska vi köra fölis och balance på bete! ska bli helt underbart att få se han busa med det andra fölet som är lite större än vad han är :)

nä nästa vecka ska bli en bra vecka! och min semester ska bli bäst! jag och mamma har bestämt att vi ska vara ute i stugan så mycket som det bara går. helt underbart. jag älskar att vara där. speciellt nu när jag har gordon.

och justja. han drog iväg till stugan med mamma och anders i två dagar. tror ni inte att jag saknade han lite? :) har inte varit utan han mer än en natt som längst! man fäster sig riktigt snabbt vid en så fin vovve som han :)

haha jag kom just på att jag glömde tacka hanna för den goda maten idag :) lax och potatis är inte vanligt för mig eftersom jag aldrig lagar mat typ :) det var mums!

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

niniis! du MÅSTE komma till Stockholm och hälsa på mig snart? Jag saknar dig! =)

2009-06-27 @ 22:16:21
Postat av: Jannie

Du är underbarast finis! :)

2009-06-27 @ 22:42:52
Postat av: Elin

ja de var väl en sån där uppblåsbar hammare typ ? som låter när man slår :b det var fan länge sen alltså

2009-06-28 @ 13:12:43
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0