håll tummarna för mig!

nu är det så att jonas inte får komma hem imorgon. helt sjukt jävla tråkigt!!! det betyder att han inte kan vara med på festen på lördag. jag är jätte besviken faktiskt.
det har hänt något där nere så han var tvungen att rycka ut. håll tummarna på att han får komma hem innan midsommar så att vi får fira den tillsammans!!!!!! fast nu kommer han ju vara hemma under boden alive iallafall :):):)

fölisen är född. det blev en hingst! helt underbar och pigg är han! födseln var nog bland det coolaste jag har sett.

iallafrall så kommer vi ha grymt roligt iallafall på western farm! det lovar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Men what? :( Tråk att det blev uppskjutet :( Har de fått något nytt preliminärt datum eller kommer han så fort han kan? Kraaams!

2009-06-10 @ 16:20:25
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Marie

Ne precis, tur att han får komma iaf! Hoppas nu inte resten av leaverna blir uppskjuta el nåt :/ jag har ju tagit ledigt när Krille kommer hem!



Jag kommer inte kunna komma till midsommar :( jag vill men har inte tillräckligt med pengar! Ska kolla upp om de kanske funkar bättre någon annan helg i sommar!!



har ni bra väder i luleå? här har det regna i typ två veckor :/ tråkigt!!



Kramkram

2009-06-11 @ 19:10:54
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Marie

Han kommer hem i början av juli :) Mindre än 3 veckor kvar nu!! Känns som tiden har gått rätt snabbt ändå? Tycker inte du det?



Kram!!

2009-06-14 @ 13:26:19
Postat av: Elin

förlåt jag visste inte att de var din födelsedagsfest :( det blev då inge fest alls för min del igår.. vi grillade lite och sen gick jag och la mig för jag mådde verkligen skit... tror de är feber som spökar :/ var det kul på farmen då?

2009-06-14 @ 15:06:54
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Marie

Hej! Nej det var bara "jämtarna" på campen som skickade hem en midsommarhälsning till sina anhöriga :) Har han fått något nytt datum än? Trevlig midsommar:) kram!

2009-06-19 @ 13:31:44
Postat av: hanna

uppdatera tack!

2009-06-19 @ 16:37:49
URL: http://hannalofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0