SEMESTEEEEER

har bara helgen kvar att jobba nu. sen får jag fyra hääärliga veckor att bara vila och göra vad jag vill!!
hade tänkt börja den med att åka ner till evelina i stockholm. förhoppningsvis möter jag upp min älskling dära.
men man vet ju aldrig vad dom där borta har tänkt sig så man ska inte hoppas på för mycket :)
har iallafall tur att han kommer hem i aug. kanske inte alla som har den turen.
iallafall ska det bli underbart att få komma bort lite :)
sen blir det lisas stuga med mina underbara tjejor. det är 16 år som vi känt varandra nu. det är ju helt galet?!
tillochmed helena kommer upp!!
sen blir det bara massa massa stug mys. jag längtar!!!
hoppas de här två dagarna går fort och att det är dåligt väder ;) hehe. sen får det bara vara solsken! :)
och jag vill verkligen bli kvitt min förkylning som brutit ut inatt. hujja. har tänkt tvätta inatt för jag har inte haft någon ork nu på dagen. haha jag hatar verkligen att tvätta.

pyss

Kommentarer
Postat av: hanna

snart åker viii!! jaa!!!



fast jag såg på nyheterna att det ska blo bajsväder med regn och kallt

men vi får mysa i stugan och basta!

2009-07-18 @ 18:22:15
URL: http://hannalofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0