sämst jag vet :P

hahaha det går länge mellan gångerna.. nåja. har ju faktiskt ingen dator hemma så att blogga är lixom inte mitt prio ett :P
har fått dåligt i ryggen igen.. helt sämst. jag är less. men ska börja med sjukgymnastik nu och prova gå till hermelinens läkare. sen ska jag till sunderbyn igen för att kolla. hoppas det blir bättre. orkar inte proppa i mig massa smärtstillande hela dagarna.. nåja.

sen tror jag att jag är mest glad hela tiden! det hade verkligen inte kunnat vara bättre!
aldrig förut har jag träffat nåågon som är såå bra :) wiiie

vill få iordning i min lägenhet nu.. men det är mycket jag vill köpa och det krockar med sparandet till thailand.. lite otur. men jag har ju som tänkt bo hära ett tag så det löser sig nog såsmåning om :)

haha sen har jag hittat mitt nya favoritprogram.. john och kate plus åtta barn haha. det är så bra, och barnen är helt sjuuuuukt söta! det är något som nöts varje dag vill jag lova ;)

sen är jag jätteduktig faktiskt att sova själv. när jonas är iväg till stockholm så är jag inte det minsta rädd :) haha jag kanske har börjat växa upp äntligen haha. iallafall så känns lägenheten myyyycket trygg ;)


PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0