Bio

Igår gick jag och jonas på bio och såg bröllopps duellen :)
den var helt ok men inte någon jag skulle se om tror jag..

iadg har jag mitt första pass hos sjukgymnasten! jag längtar verkligen efter att börja träna nu. blir helt inspirerad av kristina på jobbet också. det är riktigt riktigt roligt att träna! :)
så vi får se vad jag får göra sen tänkte kanske jag och jonas åka och träna tillsammans i veckan :) det tror jag blir helt suuuper! har jag förresten sagt att jag måste ha ett uppeh¨ll med ridningen till i höst?
men jag får gå ut och gå med bubblis iallafall.. och det ska bli sååå roligt när fölis kommer. att vara i stallet kan verkligen vara terapi. jag är väldigt glad att jag inte behöver säga upp allting :))

dax att åka mot jobbet strax.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0