bio

idag har det hänt mycket faktiskt.. dagen började med att vi hade utbildning på jobbet. sen åkte jag med jonas och såg på när han tatuerade sig :) blev svingnyggt. men allt klär väl en skönhet (hör ni hur jag smörar ;) ) nä men sjukt snygg blev den. jag är jättesugen nu. jag tror att jag vet vad jag vill ha.. men ska fundera liiite till. det ska ju ändå sitta på kroppen ett tag..
sen blev  det iallafall att åka till dollar och möta upp erica och springa runt på leksaksaffärer för att hitta maskeradkläder inför imorn :) jag kommer bli bad ass hahahahahaha.
efter det blev det stall, mat och sltuligen bio :) vi skulle se bedtime stories och det var bara vi i den stora salongen. eller nåja det kom ett par just innan filmen började men det räknas inte riktigt :P filmen var bra iallafall. nu sitter jag och slappnar av för första gången sen klockan 7.00 typ..
´ser fram emot maskeraden imorn. jag tror det kommer bli nice =))
ska lägga in bilder senare på stackars BOA som fick sin sista tur idag.. känns mycket sorgligt. vi har varit med om mycket tillsammans faktiskt! måste fixa ett namn till nya bilen också såklart. men det märker jag vad det blir när man kör ;) hehe.

i helgen ska jag och jonas ut till klubbviken och äta lite på dagen. bara det blir fint väder. sen ska vi till pappa som blir gammal haha. han fyller hela 45 :P stort.

ska försöka sova nu. lär bli en lååång dag imorn. har rätt mycket att fixa :)

tjo










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0