jul

jahapp. snart är det jul igen.. känns lite bättre i år måste jag ändå säga, har inte samma jul-stress som jag brukar ha ;) har fixat alla mina klappar i tid för en gång skull!! nu vill bara pappa veta va jag vill ha... det var ju lite svårare =) men något ska jag väl komma på.. en locktång skulle nog inte sitta fel!

igår så beställde jag hem en nyårs klänning också. får se hur den sitter men fin var den.. i spets och låg i ryggen. kan bli nice om den blir som jag vill ;)

idag ska jag faktiskt städa och julpynta!! är ju lite efter er andra haha.. men hade egentligen inte tänkt pynta alls. men så hade vi halva priset på alla julsaker på jobbet så då blev jag aldeles för sugen för att låta bli.

nu känns allting så mycket mycket bättre. haha nästa år SKA jag GÖRA till ett bra bra år =)

god jul!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hoh! Japp snart ses vi och det ska bli skönt att få snacka av sig. Jisses vilken temin jag har haft.

2009-12-22 @ 11:27:08
Postat av: e s s

Fin blogg :)

God jul ;)

2009-12-22 @ 22:19:39
URL: http://flumisarna.blogg.se/
Postat av: hanna

nästa år är vårat år!

2009-12-28 @ 17:11:52
URL: http://hannalofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0