HM

ååh haha n'r jag har tråkigt brukar jag kika in på hms hemsida.. ååh nu har jag beställt för mycket. men det fanns aldeles för mycket fint!! får nog mina första saker om en eller två veckor :) jag tycker att jag ändå är värd att unna mig lite!!
hittade en bikini för 60 kr :) har velat ha den i sommar men inte orkat köpa den så det avr ett riktigt kap.
och en jättefin polotröja som är lång.. ni får se sen :P
hittade en tröja till J också som jag tyckte att han skulle vara fin i :) hoppas den passar och att han gillar den!
vore hett iallafall..
nu ska jag och min sjuka lilla vovve mysa i soffan.
stackarn har mått dåligt i magen idag. men ändå varit pigg. jag hoppas att det lägger sig tills imorn. fast han har redan varit bättre nu ikväll.

nåja, bara två dagar kvar :D  det är skönt nu när man jobbar så går tiden verkligen mycket fortare!! ska stor städa imorn efter jobbet också. så det luktar riktigt gott. har ju lyckats hålla någorluna ordning här nu ändå haha. det är skönt.
får se hur det ser ut när J kommer hem och stökar ner ;) för det har faktiskt itne bara varit jag! min sötnos är Minst lika slarvig som jag haha.

nä nu ska jag dra mig.. tjo

Kommentarer
Postat av: Elin

erkänn att den här killen är lik din brosa när han var liten :P http://www.youtube.com/watch?v=T5q-ayoM9xQ&feature=related

2009-08-24 @ 09:00:01
URL: http://eyylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0