bild

haha mamma visade mig ett fotoalbum som hon gjort med massa gamla bilder.
där hittade jag den här bilden från när jag och elin var små.
mammas kommentar var "Elin skulle också alltid sitta på dom knäppaste ställena."
haha. sen har min hund hittat sin svans idag :P det var så jäkla roligt. han bet tag i den och snurrade,runt, runt och sen när han släppte var han aldeles groggy.

har fixat internet idag hahaha. några månader senare. sen har jag rensat ur mitt kylskåp. hanna du hade rätt ang. mjölken :P dessutom hade jag ingen aning om att mjölk kunde se ut som fil. haha kanske måste börja äta sakerna som jag köper också? just nu står kylskåpet tomt eftersom det är någon månad sen jag köpte något typ. ska skärpa mig med det tror jag..

imorn blir det jobb. så det är nog dax att sova.. fast har lite sovmorgon iallafall :))

Här kommer bilden jag berättade om haha


Kommentarer
Postat av: hanna

ja herre min ge vad äckligt det var. tur att mjölken är borta! jag kommer säkert göra samma sak med min kyl så jag ska inte säga ngt. jag jobbar sent på torsdag och tidigt på onsdag men vi kan ju ta bion nästa vecka istället.

2009-08-22 @ 17:15:17
URL: http://hannalofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0