tjo

det är mycket saker som jag skulle ha gjort ogjort om jag kunnat men jag ångrar faktiskt ingenting!
jag orkar inte gå och grubbla på vad som har gått fel och hur man kunde ha förhindrat allting.
det blir som det blir. jag och annette pratade om  om vi tror att det är ödet som avgör när och hur man dör..
det tror jag faktiskt på, att varje människa har en viss dag och tid som det är förutbestämt när man ska gå vidare..
annars tror jag nog inte på så mycket överhuvudtaget :P
jag och molly gick en prommis till baknen och tillbaka. min belöning nu är då att jag har en sovande hund haha :) det är nog lite som småbarn att man får passa på att sova när dom sover. för annars är det full rulle hela tiden.
ikväll blir det kanske träffa erica igen och imorn om annette inte får jobb ska vi ut med vovvarna :) molly gillar mille så himla mycket. det är roligt att hon har träffat en riktig hundkompis.
nu har jag tagit tag i saken själv med alla papper som ska skickas in till försäkringskassan och fick veta idag att juag TYDLIGEN kunde skicka dom själv. kul att veta två månader senare!!! nåja, har skickat ion dom idag så får väl terrra dom om en vecka och fråga när man f¨r pengar.. tydligen kan det ta ganska lång tid.. är det ngt som vet ngt om försäkringskassan?? håll tummarna för mig att dom rullar in ngn dag i veckan ;) det får gärna vara en fet check haha!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0