stallet

igår var vi hos linda och spelade spel. alias var riktigt roligt även om jag och erica loosade.. haha
det blev att ngn öl slank ner också, men det gör ju inget var så länge sen hahaha.. gott var det då!
idag ska jag och molly ut till stallet. det är ju sååå fint väder idag! helt underbart höstväder.
ska bli kul att se chevelle som har kommit hem från sommarbetet. fick en fin bild av erica på han. han ser verkligen ut som en unghäst nu och inte en fölis :) han kommer bli grymt snygg när har är fullvuxen tror jag, riktigt ståtlig!
jag hoppas att bubblans föl blir minst lika fin som han! men det skulle ju förvåna mig om det inte blev så ;)

ska sova en sväng nu kanske.. har legat och vridit mig hela natten. haha måste förresten bara berätta.
jag sov hos erica inatt. och hon har en bäddsoffa och vi ligger alltid som fel väg så man måste ligga lite snett för att inte ha fötterna utanför kanten. iallafall så vbaknade jag inatt av att min fot låg och smekte ericas fot hahah så fult. jag är verkligen van att sova med ngn! haha. och igår i bilen kom sjumilakliv på radion. vi skrek MINST lika högt som förra sommaren när martins spelade på LK hahaha. erica hade ont i halsen idag :P


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0