städa

idag ska jag börja städa upp i rummet hos mamma. så jag får lite ordning på vad jag ska ta med mig och vad som ska kastas. har typ 8 sopsäckar med kläder och skit där. haha det lär bli nååågra säckar mindre!
ska bli skönt att få in kläder in i garderoben och byrån. blir ju som lätt att bara slänga ner det i säckar igen sen i november..
ikväll ska nog jag och erica mysa igen. det känns så tryggt att få sova "med" ngn under natten.. det är ju det som är det allra värsta. vi får se hur jag kommer klara mig på tuna. helt ensam.. hmm
men jag ska var duktig!

Kommentarer
Postat av: marie

vart är du fått lägenhet? :)

2008-09-02 @ 19:06:16
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0