pussel

igår hann jag faktiskt med mer än jag trodde att jag skulle hinna. var först på dollar och hjälpte cia med beställningarna som har legat på hyllan medans jag varit sjuk haha.. nu ska det väl bli lite fullt iaf..
sen drog både jag och molly till annette och vi plus mille gick rundan nere vid vattnet.
sen drog jag och nettan till sunderbyn och vidare mot storheden för att köpte ngt snyggt åt min lillasyster som fyller år.
man hittade ju sjukt mycket kläder på barnavdelningen!! hittade en grym klänning/t-shirt som jag köpte till mig. haha 13-14 år stod det på den HAHA. jag ska aldrig växa mer haha. det är ju helt sjukt billigt, en hunka! julia fick en jättesnygg huvtröja. det också grymt billigt. annette hittade fyra tröjor på barnavdelningen haha..
sen iallafall såå åkte vi hem till nettan igen, såg idol som var sjukt roligt! (stackars killen bara.. fick lite smått ångest när man såg på han, man tyckte så hiimla synd om han!) sen ialalfall började vi bygga pussel. det kan bli en rätt rolig utmaning att klara av det innan nästa vecka är slut. jag hoppas på det iaf.
det känns faktiskt både bättre och lite sämre för varje dag som går.. har itne riktigt fått den där ångesten jag brukar få. haha. tror jag kommer klara mig rätt bra den här gången. man blir ju faktiskt äldre :P hahaha
nu ska jag försöka måla ngt snyggt nagelack så det ser fint ut.. inte min starka sida :P


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0