mix

igår bröt jag ihop. totalt. men ibland ska man väl vara på botten också. har gått och väntat på det här egentligen.
trodde att det skulle komma för längesen. har ju inte direkt varit min ultimata sommar iår. det måste ha varit den värsta sommaren någonsin. eller perioden i mitt liv. nåja vill inte g¨in så mycket på det.. iallafall så känns det bättre idag.
mycket bättre när man har fått gråta ut och bara må allmänt dåligt. det kändes skönt.
kommer nog att ha en neråt period. men jag tror att jag kommer må bättre efteråt. så mycket bättre än jag mått det senaste året!

just nu vill jag bara hitta på saker. jag vill träffa nytt folk, utmana migsjälv. framförallt flytta och ta hand om migsjälv. helt och hållet.

kanske kan bjuda på lite bilder från senaste tiden.. har varit dålig p¨å att ladda upp..



Jag och bubblis i sommarhagen



Erica blir kidnappad till Teknikenshus :)


Vi hittade en grym hellicopter som vi flög till boden ;) hahaha


En bild säger mer än ord va? hehe


Posering med mannen i gruvan :P


Erica leker i gruvan med sin enormt coola skylt haha


vi gjorde masker




sen åt vi middag på asian kitchen



fortsätter med bilder i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0