mer bilder

haha jag vill soova. fast inatt har jag sovit som en stock men än då dåligt. hm svårt att förklara :P
idag vet jag faktiskt inte riktigt avd som händer.. ska ta ut molly på en långpromenad tror jag..
ska börja träna upp min kondis igen. eftersom jag inte har rört mig på två månader har jagverkligen noll kondition nu. svintråkigt! orkar knappt gå längre haha. nä men ska verkligen se till att träna upp mig. sen måste jag ju börja träna upp min rygg och se till att den alltid är stark. jag vågar inte chansa på att det ska bli några komplikationer senare..
fy fan aldrig igen!!
kan bjuda på några bilder faktiskt som ska få hamna i min fotoram..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0