hm

har inte skrivit så mycket på senaste tiden. har itne haft lust alls.
ialalfall börjar allting gå bättre. det känns bara lättare och lättare. sköönt!
börjar bli lite mer positiv iaf :P hehe. imorn ska nettan ha födelsedasgfest och då ska vi parta loss rejält.
eller så mycket som jag kan då :P men det ska bli ngt jag verkligen ser fram emot.
har varit duktig och gått långt nästan varje dag nu! känns riktigt bra. börjar känna mig piggare.

idag ska jag promenera till g-stad igen hade jag tänkt. det är skönt.
det är typ skönast att gå själv för då får man hålla sin egen takt. :)


nåå. ska sova en sväng till. och fixa tvätten kanske.. tjo

Kommentarer
Postat av: hanna

syns imorgon!

2008-09-25 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0