gammal

idag fick jag besök av elin, vi har mest sett på tv men ändå lyckats ta oss ut ett par gånger ;) hehe
idag känner jag mig mest GAMMAL och bitter haha. ibland käns det som att man redan har levt halva sitt liv även fast jag veeet att jag just bara har börjat. känns konstigt. som att jag inte kommer hinna göra ngt? hmm.

jag ser faktiskt fram emot helgen. jag skulle verkligen vilja göra ngt! elin se till att inte jobba för länge nu :)

sen i veckan ska jag terrorisera försäkrningskassan så jag får veta lite saaker..
hm är trött nu, får skriva imorn.
hej


Kommentarer
Postat av: hannapanna

jag är ledig hela helgen och har ingenting planerat. så det är bara att höra av dig om du vill hitta på ngt.

2008-09-17 @ 07:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0