färga hååår

sitter med färgen i håret nu, ahr kladdat i den själv så vi får se hur det ser ut senare haha.. hoppas det blir bra.
var jättelängesen jag färgade det sist.. tror det var i slutet av april? så det var verkligen dax nu.. men det senaste året ahr mitt hår fått vila lite mer än vanligt från färgning, har blivit helt slö.. nåja, nu sitter jag med en ljusbrun färg, sen när mamma kommer hem ska hon göra lite blonda slingor på mig :) vill bli lite ljusare nu igen.. inte för att jag varit mörk i sommar direkt :P men jag är då en som absolut inte klär i mörkt!

ikväll ska jag och kolla på crille och jockes lägenhet hur dom har fått det nu.. säkert jättefint. sen måste jag tvätta myyycket.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0